fredag 9 januari 2015

Good enough

Gradunyheter. Tror jag deklarerar min gradu färdig nu. Har ju int fått veta ännu vad språkgranskarna tyckt om min gradu, men mitt hårda jag skulle ha underkänt den så jag är ok med vilket bud som helst egentligen. Tycker de att min gradu behöver förbättras språkligen, så kan ju gradun bara bli bättre om jag får lite stöd. Tycker de att den är tillräckligt bra är jag glad att skicka in denna nu å aldrig mer tänka på den. 

En allmän reflektion under de senaste dagarna har iaf varit att jag aldrig borde ha siktat in på att skicka in den så tidigt som jag gjort. Jag borde ha gett mig tid att förbättra utan att stressa som en galning. Men gjort är gjort. Jag har haft en slutspurt jag aldrig kommer glömma (pga att den va så traumatisk) å nu e den snart slut. Det sku kuna vara värr.

Nu ska jag försöka att inte tänka på gradun i helg å bara vara. Å tro att den e "good enough" precis som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar