fredag 20 februari 2015

Fem saker

Som alla andra bloggare i svenskfinland måst jag ju å svara på utmaningen från x-antal bloggar. Å den jag inte ännu sett besvara denna är åtm. Elisabeth, så du får gärna anta utmaningen! ;)


- Att göra god mat (å äta den ;))
- Att måla och teckna 
- Att ständigt utmana mig själv (å komma på nya utmaningar)
- Att skämma bort mig själv (mycket viktigt)
- Att vända motgångar till framgångar (det som V kallar "möjligheitssiiar""
 

Att den är frisk och sund 
- Min mjuka hud (utan att jag behöver smörja in den)
- Att den möjliggör min träning 
- Mina ögon 
- Mina skrattgropar


- Att jag har klarat mig så bra i livet trots allt
- Att jag har goda relationer till alla som jag bryr mig om
- Att jag snart är psykolog
- Att jag kan visa mig svag inför andra
- Att jag tar mina behov på allvar
 

-  Mina relationer
- Att jag får vara frisk
- Att jag har ett jobb jag trivs med och härliga jobbkompisar
- Att jag kan glädjas över de små sakerna
- Att jag vet att det finns mänskor som stöttar mig om jag får det svårt i livet. 

Nu iväg på veckans massage! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar