torsdag 12 mars 2015

En skitbra dag

Seriöst vilken bra dag jag haft å har idag! Den började med sovmorgon eftersom jobbet började först 10. Att bara ligga å dra sig i sängen istället för att ta sig å träna var så värt det! Två ggr frukost gjord ju int morgonen sämre. Åt hemgjort omega3 bröd med avocado å soltorkad tomat, t.o.m. kaffet smaka himmel.

På jobbet kände jag att det gick framåt också. Det känns som att jag har saker under kontroll igen! Å jag har börjat lita på mig själv alltmer, lärt mig sätta gränser å lärt mig vara mer tydlig. När jag litar på mig själv o min kunskap, men samtidigt är tydlig med vad jag inte har tillräckliga kunskaper i, så ökar klienternas förtroende för mig också förstås! Å det är a & o i detta jobb!

Efter jobbet cyklade jag hem i solsken. Väl hemma väntade en postförsändelse å ett brev.

Brevet var till V å mig å innehöll en inbjudan till bröllop i sommar. Jag hoppas verkligen vi har möjlighet att komma!


Paketet var en försenad julklapp från Sara med fam.


Den innehöll långa stickade knäsockor! Så himla fina! 

Å ikväll ska jag på middag med Elin! Vi ska träffas för första gånge  utifrån att vi:
1. Båda är från Jeppis
2. Båda bor i Mariehamn
3. Båda är i desperat behov av sällskap

Å så tycker jag hon verkar riktigt trevlig!

Så vad mer kan man önska sig? Ganska perfekt dag detta enligt mig, ja, å ikväll kmr nya avsnitt av lyxfällan, vilket V å jag gillar!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar