söndag 12 april 2015

Uppfriskande

Det har verkligen varit uppfriskande att ha besök. Att komma bort från vardagslunket mellan soffan, gymmet, kylskåpet och istället umgås med annat folk än vanligen på andra ställen än vanligen. Å så var det riktigt roligt att uppdateras på vad som händer i hembyarna. Eftersom jag int varit i jeppis sen jul så finns det en viss saknad. Detta har bl.a. tagit sig uttryck i att jag nu läser Lars Sunds roman "Natten är ännu ung". 

Den här helgen sku jag förövrigt också gärna ha varit både i Jeppis på Beths baby-shower och i Åbo för att hälsa på syskonen. Men nu kan man bara vara på ett ställe åt gången! Å ska man nånstans härifrån som int är en båtväg ifrån så kräver de nästan extra lediga dagar, vilket i sin tur kräver planering. 

För resten av dagen och kvällen har jag ytterst blygsamma planer. Det blir läsning, träning i någon form och förberedelser inför arbetsveckan. Imorgon ska jag till frissan å fixa håret vilket jag ser sååå framemot. Så najs!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar