fredag 22 maj 2015

Semester!!!

Äntligen semester!!! 
11 dagar av ledighet, sol, njutning, vila, läsning, träning, fest mm! Som jag har längtat! 

Jag börjar med att fira min ledighet med de sista förberedelserna inför resan, glass på stan och hemmamys för mig själv. Jag känner att jag kan släppa arbetet helt nu eftersom allt på jobbet känns under kontroll och jag har kollegor som backar upp ifall något oväntat skulle ske. Det lämnar mig med en härlig trygghetskänsla som tillåter mig att slappna av.

Imorgon har jag hemlighetsstämplade planer tillsammans med några vänner, berättar mer om det på söndag :) 

På måndag tar vi båten över, spenderar dagen i Stockholm och drar sen till Arlanda på eftermiddagen. Det blir en lång dag men ska se om vi kommer på något lämpligt program i Stockholm, kanske kika på ställen var vi skulle kunna tänka oss att "bygga bo" i framtiden.

Sen blir det en resa till Grekland utan några direkta planer. Alla semestrar blir så bra som man gör dem, men mitt mål är att ta dagen som den kommer och ha så trevligt som möjligt på vägen. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar