lördag 13 juni 2015

Hejm

Fullpott på Jeppisbesöket hittills. Igår hann jag träffa nästan hela familjen, 5/5 syskonbarn, svärfamiljen, farföräldrar å J & M. Det blev många trevliga återträffar på en å samma gång. Så roligt att bara få ses och prata om vad nu än kommer upp. Det är lite synd att det här besöket blir så kort, jag hade gärna stannat någon vecka till.

Idag träffade jag Sara på Skorpan, vilket även var lyckat. Jag har längtat efter Skorpans kanelbullar, så det fick bli en sån. 


Sen kände vi att vi hade lite rum i magen för deras handgjorda glass, så jag prövade citron å kanelbulle smakerna. Härligt värre! Ett muslipaket fick följa med till Åland, så där om jag får riktigt hemlängtan..


Nu blir det att ställa sig i ordning för bröllopet! Mycke som ska hinnas med på en helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar