onsdag 10 juni 2015

Jeppis it is!

Ja, för er som int känner till de, har intresse av infon å råkar läsa min blogg så kan jag ju meddela att jag är på väg till jeppis imorgon!! Vi kommer dock vara framme först fredag morgon. 

Har ju inte varit till jeppis på ett halvt år så det känns lite märkligt, men samtidigt.. Inte har jag väl missat så mycke?? Har ju lyxen av att läsa lite jeppis-bloggar så de känns ju att man ändå är lite uppdaterad ;)

Vi kommer vara på bröllop på lördag å däromkring är tanken att fre, sön å mån träffa de som har vilja å möjlighet att ses! 

Vi hörs!!

2 kommentarer:

  1. Du får nog gärna koma hit en sväng om du har tid nån av dagarna, vi har int speciellt myki för oss så tid o dag e ingen större skillnad. :)

    SvaraRadera
  2. Jättegärna!! :) Gissar att söndag kan pass mig bra, men om de passar så meddelar jag närmare då jag vet!

    SvaraRadera