tisdag 9 juni 2015

Urpumpad

Känner mig rent ut sagt urpumpad efter denna dag. Vi vaknade tidigt, åt frukost ombord å sen har jag spenderat 6h strosandes runt Stockholm i väntan på arbetsintervjun. Vädret var optimalt å sommar-Stockholm var ljuvligt, men jag var något mer nervös idag än senaste gång. Dessutom blev min vita skjorta smutsig så jag fick byta även om jag inte kände mig riktigt nöjd men min reservtröja, som dessutom blev svettig av vandrandet. Så där rusade jag runt i Stockholm å sökte efter något utan att finna det. Jaa hööni.

De intervjuade var ändå väldigt trevliga, men känslan efter blev lite av ett frågetecken.. Jag kände bara hur all spänning jag känd under dagen släppte och min analys av hur det gått fastnar på några för långa pauser.. Men i slutändan gjord jag mitt bästa utifrån aktuell dagsform, eller vad man ska säg. Nu tar jag nåt å dricka å går å sova i min hytt. 

Ps. Tog tydligen fel en halvtimma på när båten till Åland skulle avgå. Av en slump var jag i tid ändå! Puh.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar