måndag 8 juni 2015

Mat å selfies

(Haha, läste just på en annan blogg att det typ vanligaste man tar bilder på är mat och sig själv, så ni får ett fint smakprov på det även här i dagens blogginlägg.)

Haft en intensiv dag på jobbet. En sån dag som bara flyger förbi typ. Efter jobbet var jag å klippt mig. Vet nu inte om de var värt de, blev nu inte så mycket ändring men de blev ju lite lättare känsla i håret. Plus att jag fick lite tips hur jag kan laga håret på bröllope, de e alltid kul att få!


Sen var vi faktist på 3-rätters på Ålands lyxigaste restaurang, vilket ju int beror på att vi badar i pengar utan eftersom d har restaurangdagarna på Åland då man får 2/3-rätter till ett riktigt bra pris! 

Förrätt var sparrissoppa, huvudrätt rödspätta å efterrätt rabarberpaj med glass. Int så pöllot, fast huvudrätten sku ha fått vara lite godare. 
 
Ikväll lyser solen å de betyder kort kvällslänk, men före de ska jag plugga inför arbetsintervjun så där ifall de sku behövas. Vet ju aldrig vad de kommer för frågor ändå så man kan ju int förbereda sig till 100%, men lite kan man ju försöka :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar