tisdag 16 juni 2015

Lagom naiv.

Det blev ju en riktigt rolig hemresa trots allt. Jag såg på Orange is the new black på tågresan till Åbo, som ni ser här på mitt "konstverk" här nedan.


 Vid terminalen träffade jag min ex-kämppis Johi och Linda, som var på väg till Stockholm för att undersöka Johis framtida hem. Jag är så glad att Johi fått jobb och lägenhet i Stockholm så att jag har en annan kulturtant att undersöka Stockholm med. Å jag är tacksam för att jag en person till som jag kan dela vardagen med.

Jag tänker på hur alla pusselbitarna verkar falla på sin plats. Trots att jag ännu saknar jobb och vi inte ännu har någon lägenhet så kan jag bara inte tro att det inte skulle lösa sig. Någon må kalla mig naiv, själv kallar jag det livserfarenhet. För min livserfarenhet är att saker löser sig. Punkt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar