tisdag 30 juni 2015

Soool å separationsångest.

Idag har det verkligen känts som sommar i luften. Så härligt!!


Vi var med V på en semesterdrink på segelpaviljongen här, firade sommarn och hans semester.


Han åker till Österbotten imorgon och lämnar mig ensam i obestämd tid. Ja, ni hör av tonen att jag har lite separationsångest. Men det brukar gå bra. 

Tidvis känns det faktist som att jag försöker överleva juli månad för andra sommarn i rad framom att uppleva den. Suger faktist att att inte ha semester, hur mycket jag än försöker förtränga det. 

Gör det bästa av situationen säger en del av mig. Men den andra delen är bara arg, bitter, sur å led. Å den sidan får hålla tyst så jag orkar arbeta, men ibland måste den få prata här på bloggen. Så ja. Här hör ni båda sidorna av historien. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar