måndag 27 juli 2015

Du har rostat i kanterna

Åbo åbo. Vad jag saknat dig! Å ändå, när jag kommer dit så känns staden så grå. Gammal kärlek rostar aldrig, sägs det, men den här kärleken har rostat. Åtminstone i kanterna.


Gick runt på de vanliga ställen, å måste ju erkänna att mycket har ändrat. Många nya ställen å mycket nyrenoverat. Gick runt bland det nya och det gamla. På akademen hade de 80% rea på böcker så jag köpte 3 böcker till asbra pris. Psykologi, förstås ;)

Det bästa var ändå cafe art och att träffa gamla studiekamrater. Å syster, systers karl å lille Casper. Med de finaste blå ögonen. Som inte fick visas på bloggen, istället får ni nöja er med mig utanför cafeet. 


Just nu sitter jag på båten bland fransmän, asiater å finnar. Å hoppas båtresan tar slut snart. För det har varit en lång lång resa. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar