tisdag 25 augusti 2015

Två steg fram, ett steg bakåt

Blä. Idag var lite av en kakkadag. På jobbet var de lite lugnare, men...
- pga att jag inte haft nåt personnummer tidigare så tar allt extremt långsamt både hemma å på jobbet
- jag får inte sonera abonnemanget jag beställt för att jag bor i Sverige, å betalar därför överpris för ett abonnemang jag har föga nytta av.
- jag kan inte överföra pengar till mitt svenska konto från mitt finska konto pga nån skitsak. 
- jag är orolig över om posten hittar fram
- jag behöver fixa ännu ett ID-kort, men skattekontoret har bara öppet på idiotiska tider å bara på ett ställe i stockholm när det gäller såna ärenden. 
- det går inte så bra med lån å lägenhetssökandet. 
- arbetstiden, inkl resorna tar 10h av min dag. Räkna då in upp- å nervarvningen å vi e upp i 14h. Blir lite deppig av bara det.
- jag slapp inte med på målarkursen jag velat gå, det var fullt. 
- jag känner att energin är noll å är arg å pyrro. 

Summa summarum så tycker jag allt är allmänt skit idag. Å jag tror det har nåt att göra med att jag är trött å att många motgångar bestämde sig för att komma på en å samma gång. Å vädre håller även på att bli sämre. 

Jag hoppas på en bättre dag imorgon, mer flyt å framförallt mer energi. Å på bättre nyheter med det mesta. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar