söndag 20 september 2015

Djurgården runt

Dagens göra blev en 10km promenix runt Djurgården med Johi. Vädret var det bästa jag sett sedan vi flyttat hit; tänk att kunna gå i kortärmat i slutet av september! 

Till skillnad från senast jag gick runt ön var träden nu klädda i röda och orangea blad.  


När vi rundat Djurgården for vi till Cafe Blåa Porten. Johi hadd blivit tipsad om stället och det var riktigt gemytligt. En innergård med massa blommor och uteservering å på insidan konstklädda väggar och ett ordentligt lunch- och fikautbud. Vi kunde inte låta bli deras bakverk och mums så gott det var! En pärla på Djurgården, hit vill jag igen! 



 Nu e jag hemma igen, vi har städat lägenheten och jag är helt slut efter dagens strapatser. Men vilken trevlig helg det har varit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar