torsdag 17 september 2015

Good enough

Piuh. Jag har nyss hållit föredrag inför 30 pers. Jag kände mig ändå någorlunda lugn när jag steg in i salen framför åhörarna. Mitt huvud samarbetade (även om den skenade in på sidospår emellanåt), men min röst avslöjade å därmed bedrog mig. Jag var skakig å svag i rösten, vilket mina kinder hakade upp sig på så att en röd värme spred sig i ansiktet. 

Men jag stod kvar. Jag gick lugnt genom materialet å höll mig inom alla tidsramarna trots att personer kom å gick. Jag kunde svara på publikens alla frågor. Jag kände mig väl mottagen. Jag vågar nästan säga att det gick bra. Inte perfekt, men good enough.

Nu ska jag hem å äta lasagne. Sen blir det barnboksillustration i 3h!! Tror jag får kalla den här dagen bra av olika orsaker. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar