tisdag 6 oktober 2015

3 mässor att delta i.

En sak som jag älskar med hösten är att det är riktigt mässäsong! Vi har turen att bo bara 15min bussresa från Stockholmsmässan, så att ta steget å gå på mässa är aldrig långt. Jag har alltid tyckt om mässor och har fungerat både som personal och kund på mässor. Det är en härlig stämning med massor av roligt att se och man kommer alltid hem full med inspiration å nya idéer :) 

Dessa mässor har jag tänkt delta i, samtliga på Stockholmsmässan i höst

1. Bak- och chokladmässan (samt hem-, villa och bostadsrätt) 8-11.10
Favorit i repris. Här får man äta choklad tills man tröttnar, dricka vin och få baktips. Här handlar jag te och choklad för hösten så jag överlever till jul. Kanske en å annan julklapp följer med också! ;)


2. Mitt kök-mässan 5-8.11
Nordens största konsumentmässa inom mat, vin, dryck och köksutrustning. Hit går jag å nördar med matintresset, kommer antagligen hem med minst en kokbok å en onödig kökspryl. Här har de en massa intressanta upplevelsepaket, såsom upplevelsepaketet Njutning :) Förhoppningsvis får jag V med på detta!


3. Allt för hälsan, skönhetsmässan och Fitnessfestivalen 27-29.11
Nordens största livsstils- och träningsmässa! Här hämtar jag inspirationen, träningsprylarna och endorfinerna. Dessutom är det skönhetsmässa på samma plats samma helg, så bara bra saker! Vad sägs om det nyaste inom yoga, relax och hälsokost? Ska bli så skoj!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar