torsdag 1 oktober 2015

Det lilla lyxet

Hjälp, hur går tiden så här fort?! Igen är det fredag!! 

Igår hade jag lite av en tung dag på jobbet, som satt i huvudet å kroppen hela kvällen. Så jag vaknade lite 4:30 och var pigg imorse, så där pigg som man är när man är redo att ta fighten när man ännu känner oron. Istället för att ta fajten valde jag att fly, nämligen att gå ut å springa. Det var definitivt inte lätt att sätta på sig träningskläder före kl 6 å bara dra. Men när jag väl var ute, hade podden i öronen (träningspodden, rekommenderas!!) så gick det riktigt bra. Det gick inte snabbt å jag nöjde mej med 5km, men det var ljuvligt att följa med då världen vaknar. Rosa soluppgångar alltså!!


Efter länken kändes allt redan mycket lättare. Jag släppte fighten å sökte lite uppmuntran från roliga helgplaner mm. Idag har dagen varit helt ljuvlig å jag känner mig inte dränerad av jobbet utan upplyft!! Tänk så mycket en liten länk kan göra för humöret :)
 Nu iväg på konstkurs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar