söndag 11 oktober 2015

Kärlek vid första ögonkastet

Det sägs att man vet när det verkligen gäller. När man har funnit den rätte. Jag instämmer. Vi kom nyss hem från visning av den andra lägenheten vi tittat på och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. För det här var kärlek vid första ögonkastet.

Det var den här känslan inom 1sekund att här vill jag bo. I många många år. Den kändes vår fast den inte var det. Så mycket vackrare än på bilderna.

Nu till den bistra verkligheten. Att budgivningar i Stockholm är galna å att andra även fattat tycke för lägenheten. Så samtidigt som vi känner att vi hittat rätt så måste vi också förbereda oss på den största besvikelsen å sorgen om vi inte vinner budgivningen. Å jag känner nästan mer av besvikelsen även om inget är förlorat än. Budgivningen har ju inte ens börjat. 

Så jaa. Glad över vad vi funnit å ledsen för vad som vi kanske förlorar. 

Däremot e jag glad för den fina helgen vi haft med Emmi!! Avslutade den med utekväll Under Bron och en söndagskaffe på Fabrique! 

Fina Emmi!

Legendariska bullar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar