onsdag 28 oktober 2015

Vad jag inte kommer sakna

Iförrgår skrev jag ett inlägg om vad jag saknar. Idag skriver jag om 10 saker jag inte saknar och inte skulle göra igen.

1. Att vara fattig studerande (även om jag inte kände mig så fattig)
2. Att jobba med gradun (speciellt inte de sista galna veckorna)
3. Att bo på Åland (no offence, men det var nog inte riktigt för oss)
4. Att bo helt ensam (har ju gjort det två gånger å tycker det är trist, ensamt och tråkigt)
5. Att vara au pair (kul upplevelse i sig, men skulle inte göra det igen).
6. Att gå på toaletten i Indien (haha, här var det tydligen slut på ideer).

Även om jag känner så här för dessa grejer kan jag inte säga att jag ångrar något av detta. Varje upplevelse (även det där med toaletter i Indien) var lärorik och på sitt sätt givande (ok, minus de där med toaletten i Indien). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar