fredag 23 oktober 2015

Värk å njutning

FREDAG igen!! 

Eftersom jag inte har så mycket nytt att berätta, förutom att jag har en sån ryggvärk och ska därför på ayervedisk massage ikväll så tänkte jag svara på en lista som jag sett lite på olika bloggar...

Vad behöver du mest just nu? Massage och helg!! Fast egentligen sku jag ju behöva en veckas höstlov, men allt kan man ju inte få. 

Vad tror folk om mig? Att jag är ambitiös,  smart och kan läsa andra tankar? Det är väl sånt man tror om psykologer, haha. 

Vad får du oftast komplimanger för? Min matlagning/bakning, mina arbetsprestationer och min kreativitet/konstnärlighet. Jaa, å så mitt hår. 

Brukar du skratta för dig själv? Nope, men sjunga å dansa ibland.

Vad står det i din senast inkomna SMS?  Jag e fram!

Nästa mål i ditt liv? Börja träna mer regelbundet. Kul annars att jag kommit så långt att jag nöjer mig med nåt så trivialt.. :) 

Hur svarar du i telefon? Om V ringer: "Miu" Om andra ringer: Hallu, hej, Heidi 
etc.

Hur många timmar sömn i natt? Ca 7,5. Var på konstkurs till 22:00, vaknade 05:55. 

Brukar du komma i tid? Förr: alltid. Nu: ibland. 

När mår du bra? När jag upplever att jag har kontroll över tillvaron, när stressnivån är lagom, arbetet flyter på och jag har tid å ork för att göra roliga saker.

Vanligaste färgen på dina kläder? Mörkblå, vit å svart.

Favoritdryck på morgonen? Juice å kaffi.

När brukar du gå å lägga dig? kl 22.

Är du blyg? Njää, men kan vara lite osäker i vissa situationer. 

En hälsning till alla läsare; Trevlig helg, njut!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar