söndag 13 december 2015

3 önskningar

Jag har ju fyllt idag. Men det visste ni kanske? 

Önskade iaf mig tre saker till födelsedan.
 1. Lyxig frukost.
 2. Cafebesök 
3. Överraskning.

Å mina önskningar uppfylldes! Till frukost fixade V en riktigt lyxig frukost med croissant, äggröra, olivbröd och bacon mm. Mös sen i soffan med julkalendern å gårdagens Skavlan. Suveränt! 


Cafebesök blev det med Henrietta å Johi som kom till Stockholm. Köpte de sista julklapparna och en liten gåva åt mig själv också, hehe. 

3. Överraskning. Viktor hade bokat bord på en grekisk restaurang i Södermalm. Så sjukt god mat! Påminde oss om vår greklandsresa! Dessutom fick jag ett jättefint halsband <3 Fin man jag har!


Så med 3 uppfyllda önskningar å mer därtill kan jag gott bli 26. Trots allt har jag redan så mycket mer än jag kunnat drömma om. Härifrån är allt möjligt. 

Ps. Nyfriserad dagen till ära. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar