söndag 20 december 2015

De sista bitarna

Börjar vara på de sista chokladbitarna i julkalendern å också med allt som ska vara klappat å klart när vi flyger hemåt. Å på tal om klappar så blev den sista klappen köpt idag, så det blev till tomteverkstad med paketering på kvällen.


Imorgon ska jag bita ihop med det sista i jobbväg, sen ska jag göra köttbullar å veganska "köttbullar" till vårt julbord på jobbet på tisdag. Vet inte alls vad jag gett mig in på när jag lovat fixa veganska, glutenfria, laktosfria å nötfria "köttbullar" på quorn, men den som lever får se.  Det värsta som kan hända är att de blir jätteäckliga å då blir det ju också lite intressant. 

Ps. Köpte en å annan julklapp till mig själv idag också. Har ju trots allt varit rätt så snäll (åtm mot mig själv).  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar