onsdag 16 december 2015

Spring för livet

Som jag nämnde i morgonens inlägg glömde jag ju nu alltså ladda saldot på busskortet och plånboken hemma.. Så eftersom det gå gällde att springa hem så var det då att be till vädergudarna att jag inte skulle blåsa iväg när jag vid 17 började springa hemåt. Dessutom bad jag att telefonen å GPS:en skulle hållas vid liv, den var närmare tom på energi den också. 

Det började iaf lovande med nedförsbacke. Men så efter 2km: beckmörka vägar! Gissa om jag sprang hårt då! Var skitskraj samtidigt som jag inte kunde ta i allt då jag knappt såg framför mig. Sen kom jag lyckligtvis till fina villaområden, det var så mysigt med all ljusbelysning! 

Kom iaf hem efter dryga 10km å dryga timmen. Levande men trött! Blir nog tidigt natten denna gång å, vaknade ju redan vid 4 imorse... Ska bara å ladda saldo på busskortet först å hämta ett paket med julklappar från posten först.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar