torsdag 17 december 2015

Om en vecka om en vecka..

Om en vecka gott folk är det julafton :) Jag längtar sååå!! Är så i behov av ens en liten semester från jobb å massor med tid med familj å vänner. Dagarna just nu har gott så här:
1. vakna (ca 5-6)
2. jobba (till kl 18)
3. äta, träna (18-19)
4. sova (kl 20->)
5. repeat.

Har varit totalt utmattad när jag lagt mig i säng trots att jag lägger mig vid 20-tiden. Sannolikt har den sakta ökande träningsmängden också gjort sitt.. Men jag tycker ju samtidigt så mycket om min vardag så jag klagar int. Skulle bara ha lite mer energi, men idag känner jag mig iaf utvilad efter 11h sömn, hehe.. 

Idag blir det lite glöggmys på jobbet, V ska på jul-AW på kvällen så jag tänkte stanna kvar på jobb å jobba lite längre. Vill känna att jag kan släppa jobbet till jullov så då gäller det att sätta i en växel. Efter nyår får vi det förhoppningsvis lite lugnare :) 

Ha en skön torsdag!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar