söndag 31 januari 2016

Inflyttningsfest och annat trevligt

Hallå
Igår hade vi vår länge planerade inflyttningsfest med fina mänskor i vår fabulösa lägenhet. 

Låt mig först nämna att jag möjligen gick till överdrift med tilltugget. Jag hade planerat att göra 10st olika smårätter eller vad man ska kalla dem. Som tur förstod jag i tid att det var något galet så jag valde bort två... Som tur fick jag hjälp av J och V, annars hade jag nog inte lyckats, kände mig typ lika stressad och förvirrad som en deltagare i Sveriges mästerkock..
Men men, resultatet blev riktigt bra! 

Festen blev också riktigt lyckad! Kul att samla alla våra vänner här till samma fest. Festen avslutades sist å slutligen efter en match Trivial Pursuit kl 3:30, haha. 

På morgonen var vi lagom möra, men efter några koppar kaffe for vi till södermalm för att även denna helg äta brunch. Efter lite funderingar på var de serverar den godaste brunchen blev det på Hotel Clarion på Ringvägen. Det var lite i dyrare laget men huhhu så gott! Har nog verkligen lyxat den senaste tiden :D 


Mätta och belåtna strosade vi vidare i Stockholm, denna gång mest i SoFo. Det var så fint och lugnt i den stadsdelen. 



Nu fortsätter söndagen med endast två uppgifter:
- samla krafter för arbetsveckan genom vila och bad.
- förbereda veckan genom att göra lunchmatlådor, planera träningen och öva körsånger (sannolikt i badet). 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar