måndag 4 januari 2016

Ipren å igång igen

Vaknade inte av väckarklockan i morse utan av slemmig förstockning i halsen och sån hemsk värk i högra käken så jag fick huvudvärk. Googlade lite och det verkar som bihåleinflammation kan orsaka liknande. Ingen panik men helt klart otrevligt, gick å lade mig igen å bävade för arbetsdagen. Nåväl, dit for jag ändå till kl 8 med en ipren i magen. Å det gick riktigt bra! Verkar vara sån där förkylning som främst gör sig påmint på morgonen.

Nu e jag på väg hem redan, ska ta å krypa ner i soffan ännu en kväll. Vet inte hur länge det är tillåtet med soffan men jag tänker att sålänge som jag skulle snora ner golvet i gymmet om jag går dit så har jag nog inget att göra där. Plus att min puls fortfarande hoppar allt för högt så fort jag anstränger mig, å man ska vara rädd om hjärtat! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar