torsdag 7 januari 2016

Om man sku våg sig ut...

... å träna! Förkylningen har gett sig men de e ju så fruktansvärt kallt ut så någon länk i minus 11 far jag int, det känns faktist mycket kallare än så. Men va ska ja nu klaga då det är minus 26 i Larsmo.. Men på gym skulle jag vilja. 

Tyvärr e jag så ur form så jag vet inte om jag vågar gå å styrketräna. Ja vet, totalt onödigt, men största problemet är int egentligen den fysiska formen utan att jag inte har något program å int har vågat gå runt i det nya gymmet å se vad allt de har för redskap.. Så att bara strosa runt å snoka utan mål å riktning känns närmast pinsamt... Känner mig helt enkelt inte redo. Får gå dit en morgon tidigt istället då ingen e där å bekanta mig. 

Så vad har jag för alternativ? Att gå på konditionsmaskinerna tycker jag e allt för tråkigt, e int alls motiverad för nå tröga cyklar eller löpband. Så då sku det vara de ledda passen, som ju e alla fullbokade pga alla nyårslöften å drömmar om beachformen 2016. So what you gonna do?? 

Nååh,  finns ju alltid soffan ;) 

Hälsningar: Ursäkternas drottning. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar