fredag 8 januari 2016

I woke up like this

Gokväll alla! 

Igår var jag mina ursäkter till trots på gympapass. Men hemska. Jag var då int i skick! Gick bra första fem minuterna men sen sa kroppen bara stopp. Kändes som att jag int hade nån kondis, men vet ju att det var förkylningen som var största boven. Nåjaa, jag tog mig igenom passet med lite anpassade övningar å så sprang jag hem. 

Väl hemma ramla jag ner i soffan med ytterkläder på å allt. Kom till duschen först efter en halvtimme-timme. Fräscht, ja vet, men energin var totalt slut. Å efter duschen däcka jag inom 10min.. 

Bra så där annars om inte det var för den lilla detaljen att jag somnade med vått hår. Så när jag vaknade såg jag ut såhär:

Kan intyga er om att det ser ännu 
värre ut i verkligheten. Kunde ju int så mycket åt det så fick sätta håret i en knut å dra till jobbet. 

Nu e de ändå helg å ingen bryr sig om hur man ser ut ändå. Å ikväll blir det bara vila. Känns faktist hälsosammast så! Ha de gott! :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar