onsdag 10 februari 2016

Lite ditt å datt

Hallå! 

Ännu en effektiv dag på jobbet. Viktor har dragit iväg på arbetsresa, vilket innebär att jag får dansa på borden. Nä nå int riktigt. Men en sak ska jag bocka av min crawing-lista och det är mannagrynsgröt och skinksmörgås! Helst skulle jag riktigt vilja ha den där klimpiga skolmatsversionen med billigaste limpan å en svettig prickigkorv. Märkliga crawings man kan få ibland, månne jag känner mig något vemodig. 

På tal om något helt annat så har jag tagit ett litet steg i min jobbsökarkarriär och mailat min förra arbetsgivare efter ett arbetsintyg, något jag inte fått ännu. Har även hittat några smått intressanta jobb, men inget som skriker att det där jobbet måste jag ha! 

Nu ska jag ta å handla lite ingredienser till mina grötfantasier, sen blir det länk å SATC-slappande framför tv:n eller dylukt. Har kommit riktigt bra igång med träningen så jag e nöjd :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar