onsdag 17 februari 2016

Man ska ju inte ropa hepp i förväg men...

... som det ser ut nu får jag fortsätta på mitt nuvarande jobb även efter att mitt vikariat tar slut! Får veta slutligen på tisdag, men just nu lutar det hårt åt att jag får en tjänst! 


Mitt i jobbet har jag liksom inte riktigt hunnit processera det hela ännu. Jag känner glädje å tacksamhet för att min tid på mitt fantastiska jobb med mina underbara kollegor inte är slut än. Å att vi överlag kan ha mer långsiktighet i åtanke när vi planerar vårt liv. 

Förutom jobbet har även andra bra saker hänt idag, som jag har lättare att ta till mig: 
1. Fick en bok om löpning av en kollega, bara för att uppmuntra mig i löpandet (ni hör vilka toppenkollegor jag har!) 
2. Blev bjuden på pizza och tårta till lunch. 

Det gäller att kunna njuta av båda större å mindre saker!! :) 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar