måndag 22 februari 2016

Måndagsfeelis

Jag är ingen måndagsmänska, så därför är det extra skönt när den dagen är över. Det har varit en extra tuff måndag, det ör extra stress på jobbet med trycket, sjukskrivningar och två kurser som jag ska hålla i. För att inte tala om en hel del små, men ack så energisugande uppgifter, som plötsligt finns på mitt bord.

Mitt i allt detta passar löpningen så bra in. I den får min stress utlopp på kvällen och så rensar den skallen totalt. Ikväll var det minusgrader men kände trots det att kroppen svarade på träningen trots gårdagens långpass. Roligt att känna att man inte bara blir uthålligare utan också 
 snabbare! 

Ha de gott!!
Får jag veta att jag får en tjänst imorgon ska jag fira med en bulle. Precis som i lördags. ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar