lördag 6 februari 2016

Myslördag

Finns det nåt bättre än att börja morgonen med en snäppet lyxigare frukost med någon man tycker om? 

Inte för mig. Därav alla dessa bruncher på helgerna. 

För några veckor sen köpte jag ett våffeljärn på LIDL för 100kr. Först nu hann jag pröva det och det var kanon! Har alltid velat ha ett men tycker ju generellt prylar är bara bökigt, men så kommer man då plötsligt över något sånt här och så är det plötsligt värt det. Å gott var det! 

I helg har jag bara ett mission å det är att ta mig tid att träna. Har inte fått in annat än vardagsmotion den senaste veckan så min kropp och framförallt knopp längtar så mycket efter att få svettas och bli riktigt trött.. Lite senare idag ska Johi å jag dra på bio på stan :) 

Nu ska jag läsa tidningen å mysa vidare. Hörs! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar