lördag 5 mars 2016

After Work

Igår var vi med kollegorna på AW i Södermalm. Vi var på ett litet ställe som hette Noodle House där de serverar fräscha asiatiska mellanrätter, dvs rätter lite större än förrätter men mindre än huvudrätter. 



Efter två mumsiga mellanrätter hade jag ännu lite rum i magen, så då satt det perfekt med friterade bananer och vaniljglass. 

Det är roligt att ha ett så bra arbetsgäng att jobba med att man kan och vill träffas även på fritiden, trots att vi lever mitt uppe i våra lagom hektiska liv. Om inte det vore för att jag har så stabila och pålitliga kollegor skulle mitt jobb vara betydligt tyngre. Det är verkligen ovärderligt! 

I helg ska jag försöka tänka så lite som möjligt på mitt jobb å iställe försöka få så mycket aktiv återhämtning som möjligt. Sen är det bara två veckor jobb och så blir det 10 dagars ledighet. Wohoo :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar