fredag 11 mars 2016

Fredasmyyys

Vilken skön fredag!! :) 

Vädret har vart helt sagolikt: det har varit sol från morgon till kväll, knappt någon blåst och jag har sett en massa svanar komma tillbaka. Jag tog en lugn morgon, sov en timme extra, gjorde lyxfrukost och tog en morgondusch.

Favoritfrukost just nu: bananpannkakor med blåbärsproteinfluff.

Som jag tidigare berättar har mitt elcykelbatteri gått å blivit kaputt så idag cyklade jag till jobbet på "eget batteri".. Å det var inte så lätt då det är en trögstartad cykel ämnad för att vara motordriven, å den egna motorn e lite trög.. men åtm så rullar cykeln bra!

På kvällen ville vi lyxa till det ännu mer efter en jobbvecka som heter duga och så for jag till vår lokala delikatessbutik å köpte rökta räkor, aioli å batong, samt två efterrätter. Säger bara mums mums!!


Tur att man kan uppskatta såna små saker i livet, annars sku nog livet vara tungt! 

Trevlig helg alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar