tisdag 24 maj 2016

En dag på hotelllet

Nu när den initiala rastlösheten (stressen?) släppt lite så valde vi att ha en heldag på hotellet. Bara slappa, läsa, bada och äta. Å det var riktigt skönt! Nu när det är dag 3 börjar vi dock vara lagom brända på utvalda platser, man lär sig tydligen aldrig.. Mellan allt livsnjutare har jag fått in lite träning också, vilket känns bra! Joinade i förmiddags gymmet vattengympa och på eftermiddagen for jag på en 8km löpte längs vattnet.. Så sjukt fint, tänk då man skulle få sådana vyer när man sprang i Sverige. . Nu har vi just ätit middag och jag är riktigt trött! Det tar på krafterna att semestra, hehe :D
Om ni annars undrar varför alla bilderna är sist på inlägget så är det för att jag fått en ny telefon som jag inte riktigt har lärt mig att använda.. Ska lära mig finesserna hemma, just nu är jag ok med att allt är lite si å så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar