tisdag 21 juni 2016

Favoritpoddar

Jag lyssnar gärna på poddar när jag cyklar till å från jobbet, det fungerar som en utmärkt distraktion från jobbtankar och ofta lär man sig något samtidigt!

Mina favoritpoddar just nu är:
- Ted och Kaj. När jag saknar österbotten.
- Träningspodden. När jag behöver inspiration.
- Marathonpodden. När jag vill suga åt mig klokskap om uthållighetsträning å löpning från eliten.
- Positiv psykologi. När jag vill lära mig hur man ökar sin livskvalitet.

Vet ni om andra bra poddar får ni gärna tipsa! Börjar vara lite fattigt på den fronten då jag lyssnat igenom alla avsnitt på mina favoriter. Snart kommer väl P1:s sommarpratare, det ska jag lyssna på.

Nu ska jag iväg till posten efter två paket med böcker från adlibris. Vet inte när jag ska få lugnet å tiden att läsa men försöker iaf! Ha de gott!!

En random bild från en vacker morgon med en sällsynt god frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar