lördag 25 juni 2016

Midsommartankar

Så var den här midsommarn firad som planerat, å jag känner mig riktigt nöjd. Det har varit en bra blandning av allt möjligt trevligt.

Vi har fått grilla på balkongen och dricka skumvin på en kulle med havsutsikt och live-musik. Vi har cyklat runt i området, jag har spelat basket med mig själv och i morse kom jag mig ut på en 17 km löptur i hettan. Senare på dagen hade vi en mysig picknick vid stranden där jag även tagit årets första dopp i havet. Ikväll har jag suttit ett par timmar vid parken i området å målat i all tystnad.

Det enda jag egentligen saknat e mina vänner å min familj, men eftersom de här e typ tredje midsommarn i rad som jag inte kunnat fira med dem så har jag liksom lite accepterat det. Men det tar inte ifrån en saknaden, förstås..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar