torsdag 14 juli 2016

När allt klarnar

Halloj alla! Ligger i soffan å slappar med en smoothie efter en löptur med backintervaller. Är så stolt över att jag orkade mig ut å springa halvnio trots att jag kom hem från jobbet först halvåtta.

Viktor har farit till Åland för några dagar å då tycker jag det är skönt att stanna å jobba lite längre. Tänkte här idag att det är nog tur jag har honom att komma hem till för annars skulle det finnas risk att jag blev arbetsnarkoman, jag kan ju annars fastna i arbetsuppgifter fast hur länge som helst. Men jag gläds ändå över att jag har haft bra energi å lust för jobbet nu när jobbdeppen gått över. 

Imorgon börjar då äntligen min SEMESTER! Vet inte om jag borde ha förberett mig mentalt på det på något sätt eller hur det kommer vara. Det är väl bara att ta en dag i sänder. Ska försöka bara släppa allt vad som jobbet innebär och njuta av ledigheten utan några större förväntningar.  :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar