onsdag 13 juli 2016

Snabb energi

När jag kom hem från jobbet var jag totalt utpumpad på energi. Jag hade avslutat dagen med en 3,5h lång intervju å jag kände hur det hade sugit musten ur mig. Det var knappt så jag orkade hålla upp ögonen när jag cyklade hem. Men men, som tur hade V som vanligt gjort fantastisk mat som var klar då jag kom hem.

Jag vet inte hur det är för er men då jag blir trött blir jag sötsugen. Så för att råda bot på det och få lite energi inför kvällens löppass gjorde jag en lite hälsosammare version av bananglass å det gjorde verkligen susen med energin! Tänkte jag ska dela receptet mer er!

Ni behöver:
1-2 frusna bananer (beroende på storlek)
1 skopa vaniljproteinpulver
2 msk mjölk
1 msk jordnötssmör

Gör så här:
Mixa banan, proteinpulver å mjölk till en krämig konsistens. Rör i en msk jordnötssmör. Ät å njut!!

Glassen här har inget med receptet att göra, men den var jäkligt god. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar