lördag 10 september 2016

Lite av min lördag

Hello hello!
Vaknade vid halv 6 imorse lördagen till ära, haha. Ingen sjusovare här inte, fast man har namnsdag på sjusovardagen. Åt frukost och drog på mig löpkläderna vid 8, for ut på backintervaller vid Mälarhöjden. De har en brant backe där som är sjukt härlig att bestiga. Backintervaller är bara så roligt! Å jag njöt av att springa när resten av omvärlden låg ännu å sov.


Efter löp å dusch drog jag iväg till Gamla Stan och träffa Johi. Det blev vår gamla goding Fabrique igen. Där satt vi å catchade upp då vi inte setts på ett par veckor. Vi ses allt för lite nuförtiden, men när vi ses e det roligt.



Efter det blev det lite shopping då jag köpte nya löparskor (Asics gel flux), silverbalsam och ett kärl från Lagerhaus. Kul å shoppa sånt man verkligen behöver. Speciellt skorna var välbehövda, har nämligen sprungit dem så de knappt har något botten på vissa ställen. Börjar vara uppe i 1000 löpta km sen mars och då räknar jag inte alla kilometrar jag gått i dem eller löpt under föregående år. 
Nu chillar vi i hettan här hemma (23 grader i skugga) och jag konstaterar sorgligt nog att poolen nu täcks över. Vi ses i nästa år igen kära pool.

Ikväll blir det libanesiskt till middag på Libanesen. Ska bli spännande å se vad det bjuds på! Ha det gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar