lördag 3 september 2016

Färg, klipp å olaplex

Hello!

Lördagen till ära har jag varit och klippt å färgat mitt hår. Det blev som vanligt så dyrt så jag mår dåligt över det, men slutresultatet blev ju iaf bra! Funderar att man kanske borde ta å sluta färga håret då de e så dyrt, men samtidigt, de blir ju så mycket bättre när nån annan fixar det. Plus att jag gärna unnar mig lite lyx i vardagen. 

För första gången tog jag även tilläggsbehandlingen Olaplex, en behandling av strukturskadade hår vid speciellt blekning och färgning. Enligt frisören gör behandlingarna håret gradvis bättre och bättre, varför det är bra att mellan färgningar göra en hemma-behandling en gång i veckan. Jag ska nu testa å se, blev iaf imponerad av resultatet på salongen! Frissan tog före- å efterbilder som jag kan dela med mig av senare...

Här får ni iaf en suddig efterbild av resultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar