söndag 4 september 2016

Söndagssysslor

Hello ya all!

Vilken fantastisk söndag vi har! Solen sken så härligt i morse så jag lyckades lura mig ut på veckans långpass på 27km. Säger lurad för det visade sig att det blåste väldigt hårt... men gjort är gjort å jag kämpade mig igenom passet med någorlunda bra form.

När jag kom hem sen hade Viktor gjort klart söndagslunch bestående av lammkotletter, pestomarinerad libanesisk couscous å broccoli, smakade mumma efter löpturen.



Nu sitter jag på t-banan efter att ha fikat med Helena. Vi har försökt få till en träff i flera veckor men av olika orsaker har det inte blivit av. Vi hann catcha upp som vanligt och ha våra traditionella diagnosdiskussioner, hahha. 

På tal om kompisar har jag varit lite aktiv på sidan  tjejkompis.se där man kan hitta tjejkompisar runtom i Sverige. Ett tips till er som söker fler kompisar!! Jag har redan fått "napp" å har bestämt träff nästa söndag, så jag ska berätta efteråt om det "klickade".. Låter å känns faktist som att gå på dejt med en kille, hahha.  Blir spännande hursomhelst!! 

Nu ska jag gå hem och inspektera Linas Matkasse med fyra middagar som vi beställt. Rapport om det senare i veckan! Ha det bra!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar