lördag 24 september 2016

Snart gäller det!!

Om 4.5 timme går starten till mitt livs första Lidingölopp!!

Är kolhydratladdad, fiskleveroljad,  bikarbonerad och svartvinbärspulvrad så även om jag inte är så där riktigt mentalt laddad så borde väl kroppen vara redo iaf. Om lite på en timme ska jag börja bege mig mot start så då får det bära eller brista oavsett.

Även om jag inte är så där jätte taggad är jag ändå tacksam för detta lopp, eftersom det var Jossos förslag om att vi skulle köra det som fick mig att skärpa mig å ta tag i löpningen på riktigt. Även om Josso inte är här idag (buhu) å loppet inte blev som tänkt, så har ju löpningen kommit att betyda så mycket under det senaste halvåret.

Årets Lidingölopp, oavsett hur det går, kommer därför att få representera glädjen i löpningen som jag haft detta år. Oavsett hur det går, så är jag idag en bättre löpare och lyckligare än jag var för ett halvt år sen. Å det har jag löpningen att tacka för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar