måndag 10 oktober 2016

Höstrusk och en lista

Hello! Vilken skön måndag jag har haft. Avslutade en lång arbetsdag med att springa hem från jobbet. Verkligen skönt i höstrusket! Det är så roligt att märka att jag kan springa mycket snabbare nu när jag minskat på kvantiteten av löpningen , dessutom påverkar det min motivation i väldigt positiv riktning.

Den här lilla listan lånade jag av Pamppon och fyllde i:

Jag gör: saker som får mig lycklig
Jag kan: tycka att folk ställer orealistiska krav
Jag köper: inte fler skor än jag verkligen behöver
Jag borde: egentligen ingenting
Jag måste: betala av lånet varje månad
Jag vet: att jag har mycket att vara tacksam för.
Jag tycker: att Trump är sjuk i hövo.
Jag tänker: mycket mer än jag uttrycker
Jag förbrukar: helst inte mer än jag behöver
Jag lyssnar: gärna på podcast på väg till och från jobbet
Jag drömmer: stort men sällan större än jag kan uppnå
Jag längtar: efter att få spendera helgen i Warszawa med Viktor
Jag fasar: sällan för saker
Jag använder: min kreativitet för sällan aktivt
Jag njuter: av massage och närhet
Jag blir: barnsligt lycklig över små saker i vardagen
Jag äter: det mesta
Jag dricker: minst 1 glas vatten när jag vakna
Jag struntar: i att uppnå nån annans ideal
Jag ska: springa fler marathons
Jag sparar: lite av lönen varje månad
Jag brukar: vakna tidigt på morgonen
Jag älskar: livet
Jag har: sprungit hem från jobbet idag
Jag tittar: på instagram diy-filmer
Jag läser: mest tidningar just nu
Jag vill: ha det alltid så bra som jag har det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar