lördag 1 oktober 2016

Sköna lördagsmorgon

Sköna lördagsmorgon!

Här vaknar man redan vid 5.40 för att jag är så inne i min vardagsrytm. Avslutade jobbveckan med en bra känsla igår trots att det varit mycket på mitt bord den senaste veckan. Å ändå behöver jag sååå denna helg. 

Å nu är vi plötsligt inne i oktober. Den här tiden förra året jagade vi febrilt lägenhet å jag kämpade på med jobbet. I år har jag så mycket roligt att se framemot denna månad. 
Nästa vecka kommer Emmi på besök och vi ska på Bak- och Chokladmässan. Åh vad kul det ska bli! Veckan därpå drar Viktor å jag iväg till Warszawa på ölfestival, 5-stjärnigt hotell och annat skoj. Ser så framemot en långhelgssemester <3

Idag ser jag framemot att styrketräna, träffa Johanna, hänga på stan och eventuellt gå på bio på kvällen. Livi, livi. No kan he va bra! 

Nedan: En bild för 5 år sen när vi blev fotade på stan av en modebloggare på Yahoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar