lördag 15 oktober 2016

Lugnt å skönt

Det blev inte så häftigt program ikväll. Jag passade på att unna mig ännu en helkroppsmassage, den här gången på hotellet, å OMG vad bra den var! En av mitt livs top 3 massageupplevelser skulle jag säga. Två massager på två dagar e inte alls fy skam. Det man lägger ner på kroppen idag betalat sig tillbaka både direkt som när man blir äldre! 

Passade också på att få ögonbryn å ögonfransarna färgade och fixade, lyx. Efteråt for jag till pool- å badområdet, simmade, chillade i bubbelpoolen och badade i ordentlig bastu (ingen mesig svensk bastu som inte ens borde kallas bastu).

Vi hade tänkt gå på middag efteråt, men vi var för mätta och för trötta för att ta oss utanför rummet. Istället blev det filmkväll. Gott såå! 

Det e väl tecken på att man håller på att bli gammal (å trött) att man inte har samma rastlösa behov som förut. Istället njuter man av det lilla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar