tisdag 3 augusti 2010

en snoroan ein.

då var man förkyld igen. Usch. Inte roligt att jobba med kundservice när näsan rinner (och säkert inte roligt för kunderna heller). Jag ber om ursäkt, men i detta tillstånd skulle jag mkt helre ligga i sängen med tidning/bok/film än hoppa från kund till annan och le artigt.. Nu ljög jag lite, tycker faktist jätte mkt om att stå å prata med folk, även kunder. Det är bara förkylningen som gör mig till en grumpy old bitch.

Jag börjar så längta till hösten i åbo. Ska bli superkul att få på nytt inreda eriksgatan, fylla den med blommor, kärlek och matdoft. Och tömma den på hundra kilo post som står och väntar mig sen tre månader tillbaka. Angst.

Nu räcker det med klagandet. Kryper ner under täcket och myser istället och hoppas på en mindre snorig morgondag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar