torsdag 19 augusti 2010

FAQ for my blog

I takt med att 1000 klick har funnit min blogg ska jag passa på att besvara mina läsares Frequently Asked Questions om min blogg.

1. Vem skriver du din blogg till?
Jag skriver min blogg delvis för mig själv men det är klart att jag riktar mig till stora massan, eller bara någon som är intresserad av mina tankar idag.

2. Du vill inte kalla din blogg en dagbok över ditt liv, utan dina tankar om livet. Hur kommer det sig?
Tycker det finns en skillnad mellan att berätta "det här gjorde jag idag" och "såhär tycker jag om det o det", tycker det redan finns en himla massa bloggar om sånt..Men det är klart att jag berättar lite om mitt liv och min livssituation idag också. Hoppas mina läsare har åtminstone lite intresse om vad jag gjort idag.

3. Du har en hel del bilder på dig själv i din blog, är du verkligen så ego?
Ja och Nej. Klart jag är ego, att skriva en blogg om mina tankar är redan smått ego.. Att jag sätter bilder på mig själv har dock mer att göra med att jag gärna sätter bilder på bloggen och eftersom jag försöker censurera mina vänner från bloggen så blir det mest bara jag och så lite annat skräp. Så stå ut med det.

4. Ibland är dina blogginlägg bara en massa strunt. Förklara!
Ibland så är mina tankar bara en massa strunt. Men ska man skriva så blir det en massa strunt, fråga fast Paulo Coelho! H

5. Vem är denna "du" som du så ofta riktar dina tankar till, ibland på ett smått kärleksfullt sätt?
Ofta så handlar det om olika mänskor. Ibland även djur. Ibland högre makter. Ibland ingen alls.

Det var FAQs so far. Fråga på mera bara... Om ni vågar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar