onsdag 11 augusti 2010

komplex.

ska sluta deppa. Nu. 3..2...1.. nu. Nytt försök: Nu!
Önskar det var så lätt, men jag hoppas det här e bara en "efter avslutat projekt"- depp eller e "SENSOMMAR"-depp eller en Johnny Depp.. (kunde inte motstå)

Vad jag egentligen ville skriva om är komplex. Kroppskomplex verkar så uttjatat så med det samma någon nämner något om sig själv de har komplex över i stil med "Guuud va jag har feta lår" så suckar jag bara eftersom jag själv inte tycker personerna har något att klaga över, de har åtminstone inte den o den saken fel som jag har komplex över.. Plus att det ofta är så man förstorar sakens betydelse för helheten, som faktiskt är det viktiga.

Visste ni att i en nyligen gjord undersökning framgick att 9 av 10 kvinnor skulle vilja vara smalare än de faktist är? Och visste ni att majoriteten av kvinnorna HELRE vore smala ÄN vackra??
Det är en sjuk värld vi lever i, säger jag bara.

Mitt eget motto är "acceptera eller gör något åt saken", livet är återigen för KORT för att sitta å klaga och oja sig över sina komplex. Du är fin som du är (även dina feta låt!) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar