söndag 8 augusti 2010

söndagsguld



Är på bra humör. Vilken härlig helg det har varit. Har riktigt fått bada i tillfredställelse över hur bra saker kan vara. Och bra räcker, det behöver inte vara desto mer.




Humlefestivalen bjöd på musik, gemenskap och andlig föda. Och konkret föda, kebab och kladdkaka. Jag fascineras av vilka begåvningar det finns kring mig, vau alltså. Och så Ann Bax från australien, hon kan beröra med sin sång hon :)




Har träningsabstinens och måste slippa å springa. Halvmarathonen som kostade mig en stortånagel och förkylningen som kom veckan efter har gjort att jag blivit en lat konstnär istället. Det är roligt att syssla med akvarell också, som omväxling. Ikväll blir det dock löpmattan som gäller, samtidigt som jag tittar på nån film.. lyxkonsumtion har sina positiva sidor.




Önskar jag kan ta mitt positiva humör till jobbet imorgon och att livet skulle fortsätta le. Och att du skulle le lite åt mig också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar